Benidorm 2.0


Una de les lliçons de la crisi més evidents és que la forma convencional de fer turisme (i la terrible epidèmia immobiliària que l'ha acompanyat) ha entrat en crisi. Té raó en Gutiérrez-Rubí: Menys totxanes i més Internet. Ha arribat el moment de reiventar les destinacions tradicionals, de recuperar el to turístic (que no residencial) del litoral.

El 12 de setembre la Costa Brava inicia els actes del seu Centenari. Diuen les cròniques que un 12 de setembre de 1908 un escriptor català, en Ferran Agulló, batejà per primera vegada el litoral gironí com a costa brava. El centenari no és un exercici nostàlgic, sinó una oportunitat per a fer balanç i projectar-se cap al futur. Cap una Costa Brava 2.0.

Un primer indici de les condicions del canvi les podem trobar en el XII Fòrum Internacional de Turisme de Benidorm. Amb la intenció de "reiventar el futur" i idear un Benidorm 2.0, el Fòrum reuneix teòrics del turisme com l'antípoda Yeoman, Van der Borg, Ricard Pié, Duhamiel o un servidor. Recomano una visita al blog de les jornades i els hi convido a participar en la convocatòria d'idees. Un altre turisme és possible. I necessari.

Comentaris

Muchas gracias por la información dada y por el tiempo dedicado. Me ha encantado
Muy buen post, gracias por compartir esta información, sin duda seguiré esperando a que subas más contenido.
No es lo que buscaba en estos momentos, pero me he parado a leerlo y me ha interesado más de lo que me esperaba , muchísimas gracias.
Me habían recomendado este blog y sin duda no me arrepiento! Muchas gracias por el contenido

Entrades populars